۳۰ مهر ۱۴۰۳، ۱۱:۵۰

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری خبر داد؛

کمک ۳ میلیارد ریالی چهارمحالی‌ها به جبهه مقاومت

کمک ۳ میلیارد ریالی چهارمحالی‌ها به جبهه مقاومت

شهرکرد-مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری از جمع‌آوری ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کمک نقدی و طلا همچنین اقلامی مانند پتو، لباس و دارو برای جبهه مقاومت در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسن امیری صبح امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری به تشریح چگونگی جمع‌آوری کمک‌های بقاع متبرکه به مردم غزه و لبنان پرداخت و اظهار کرد: پس از اعلام حکم جهاد از سوی ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) مبنی بر حمایت همه جانبه از مقاومت اسلامی در لبنان، بقاع متبرکه استان چهارمحال و بختیاری در قالب اجرای طرح قرار دوازدهم، برای تبعیت از فرمان رهبری بسیج شدند.

وی افزود: در راستای حمایت متمرکز و کمک به جبهه مقاومت، شماره کارتی به شماره ۶۰۳۷۹۹۷۸۷۰۰۰۸۲۸۲ به این امر اختصاص یافته است تا زمینه مشارکت زائرین و مجاورین این اماکن مقدس در حمایت از جبهه مقاومت فراهم شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری ادامه داد: تا کنون دفتر شمیم خدمت آستان مقدس امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون (س) شهرکرد با راه‌اندازی پویش همدلی اقدام به جمع‌آوری مبلغ ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کمک نقدی و طلا نموده است، که این مبلغ به حساب اعلامی از سوی دفتر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) جهت حمایت از جبهه مقاومت و مردم مظلوم لبنان واریز شده است.

امیری عنوان کرد: از دیگر اقدامات انجام شده از سوی بقاع متبرکه جمع‌آوری پتو، لباس، وسایل گرم‌کننده و دارو است.

وی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون نمایندگان، نیروهای خدماتی و اعضای هیئت امنای سه امامزاده واجب‌التعظیم صالح (ع)، قاضی صابر (ع) و قاسم (ع) شمیران در قالب گروه‌های جهادی در بیروت مستقر هستند و ضمن برقراری ارتباط و هماهنگی با مسئولان لبنانی، کمک‌های مردمی ایران اسلامی را در میان مردم توزیع می‌کنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: بالاترین عمل از نظر اهل بیت عصمت و طهارت (ع) انتظار فرج امام زمان (عج) است، انتظار فرج نیز تنها منتظر بودن و دست روی دست گذاشتن نیست، بلکه به معنای آمادگی برای پنجه درافکندن در چنگال مستکبران و زمینه‌سازی ظهور امام زمان (ع) است.

امیری اضافه کرد: در این ارتباط سازمان اوقاف بر اساس وظیفه ذاتی خویش، تمامی امکانات و ظرفیت‌های خود را به کار گرفته تا در این جهاد مقدس، بتواند نقش مهمی ایفا کند.

وی در پایان اظهار کرد: در این مسیر علاوه بر استفاده از ظرفیت موقوفات و متولیان، زمینه‌سازی برای مشارکت زائران بقاع متبرکه و منتظران امام دوازدهم (ع)، در این امر خطیر وظیفه‌ای است که باید نسبت به آن اهتمام جدی داشت.

کد خبر 6263671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha